Welkom bij De Biotandenbleker ! Maak meteen een afspraak.

De beste gids voor 8 tips om vast te houden aan uw medicatieroutine – oplossingen

De beste gids voor 8 tips om vast te houden aan uw medicatieroutine – oplossingen

De beste gids voor 8 tips om vast te houden aan uw medicatieroutine – oplossingen

Apotheken zouden moeten proberen rapportagetools te vinden die realtime toegang bieden tot klantprofielen en blootstelling tot trends in de loop van de tijd. Aanbevelen, wellness heeft een klantbetrokkenheidscentrum, dat, met een paar klikken, cliënten kan identificeren die niet-insuline diabetes, hoge bloeddruk (RASA) en cholesterol (statines) (statines) kunnen identificeren die niet adherent zijn voor hun bestaande behandeling.

Het geheim is om hulpmiddelen en of procedures uit te voeren om apotheken toe te staan ​​om klanten beter te richten die de meeste zorg nodig hebben. Het begrijpen van de verschillende therapietools die direct beschikbaar zijn en hoe ze worden geplaatst om de keuzes van een individuele klant te vervullen, kan een meetbaar effect hebben op de therapietrouw. Sommige klanten verwelkomen misschien een gloednieuwe app voor hun mobiele telefoon, terwijl anderen misschien een eenvoudige dagelijkse tabletbox vinden om precies goed te zijn.

Het is niet één grootte die past, dus het stellen van een paar vragen over voorkeuren is een geweldig idee voordat je een oplossingaanbeveling doet; en het opvolgen en aanpassen van de cursus kan nodig zijn om het te krijgen. Meer en meer nemen patiënten de controle over hun eigen resultaten en kijken ze naar hulpmiddelen voor het omgaan met hun gezondheidszorg.

Winkelwinkels in de buurt zijn hectische operaties. Op elk moment klinkt er een telefoon, de fax loopt en de lijn aan de balie groeit. Tijd vinden om met klanten te praten over hun medicijnen en het uitvoeren Handige apotheekdiensten van medicatie -beoordelingen, zoals formeel medicatietherapiebeheer (MTM), kan een echte uitdaging zijn.

De slimme truc van blauwdruk voor een AI Bill of Rights – OSTP waar niemand het over heeft

Extreem succesvolle apothekers behandelen hun workflow door zich voor te bereiden op inkomende vullingen voor recept in plaats van te reageren op het volgende script in de regel. Voorbereiding staat ook een organisatie toe om daadwerkelijk een op de juiste manier af te zien van personeel en inventaris, evenals tijd voor bezoeken. In tegenstelling tot het gaan naar een dokterskantoor, verschijnen individuen in de drogisterij wanneer het voor hen handig is.

Coördineer alle medicatie -vullingen voor patiënten om op hetzelfde moment maandelijks op te kiezen. Dit garandeert een afwezigheid van verstoringen in behandelingen en levert een betere totale ervaring voor patiënten niet meer uitgaan met het missen van scripts of gedeeltelijke vullingen. Medicatiesynchronisatie helpt ook bij tijdbeheer en het produceren van meer kansen voor MTM’s en counseling.

Zodra het volume voorspelbaarder is, kunnen apotheken personeel en bestelvoorraad effectiever regelen. Het MTM -proces en de uitgebreide samenvattingen van medicatie -evaluatie (CMR) maken mogelijk voor meer individuele gesprekken met patiënten en zullen helpen bij het ontdekken van therapietrouwproblemen. Het onderwijs dat met deze overleg wordt geleverd, verbetert niet alleen de gezondheid en het welzijn van een klant, maar ook resulteert in een verhoogd op recept volume en diensten.

Een toename van de scores van de rangschikking van de sterrenkwaliteit is een methode die een drogisterij kan meten met het meten van hun impact op de therapietrouw. Hoewel het geen realtime indicator is, zijn sterrenrangers absoluut een goede procedure voor de prestaties van de apotheek en de naleving van klanten. Inloggen op het volgen van tools minstens zodra een maand om de prestaties te inspecteren en patronen te zien, biedt geleidelijk extra aanwezigheid.

De ultieme gids voor het begrijpen van medicatie -therapietrouw en waarom het belangrijk is

Apothekers van de gemeenschap vinden zich vaak overspoeld met dagelijkse taken; Meer over het ontwikkelen van vitale klantinteracties in “Tijd voor zorg.”1. Jimmy, B.; Jose, J. (2011). Therapietrouw van de patiënt: maatregelen in de dagelijkse praktijk. Ontvangen op 9 november 2016, van Oman Medical Journal, PP. 155-pp. 159. 2. Tarn, D., Paterniti, D., Kravitz, r., Erfgoed, j., HONGHU, L., Sue, K., Wenger, s.

Ontvangen op 15 november 2016, van Patientient Education and Therapy, https: // www. NCBI.NLM. NIH.GOV/ PMC/ artikelen/ PMC2582184/ 3. Vijfsterrenkwaliteitsscore-systeem. (2016, 26 oktober). Ontvangen op 9 november 2016, van Centers for Medicare & Medicaid Services, https: // www. cms.GOV/Medicare/Provider-Enrollment-and-Certification/Certification en Complianc/FSQRS. HTML.

Share:
×